دستورات فرمانده کل ارتش درباره منطقه قره‌باغ
1399/08/06 - 20:14
تاریخ و ساعت خبر:
95098
کد خبر:

دستورات فرمانده کل ارتش درباره منطقه قره‌باغ

فرمانده کل ارتش در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - فرمانده کل ارتش در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.
امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش اظهار کرد: احترام به تمامیت ارضی کشورها و حفظ مرزهای رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ایران است و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.
موسوی تصریح کرد: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.
وی در مورد حضور عناصر تکفیری گفت: تروریست‌های تکفیری‌، داعش و صهیونیست ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آنها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و نا امنی است. نیروهای ما همانطور که بارها اثبات کرده اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرزهای خود با شدّت و بی اغماض برخورد خواهند کرد.
فرمانده کل ارتش دستوراتی جهت تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه به نیروهای پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد.
خبرآنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ارتش,قره باغ,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا