مسئول بسیج جامعه زنان کشور با خانواده شهید تازه تفحص شده فاطمه اسدی دیدار کرد
1400/08/26 - 21:18
تاریخ و ساعت خبر:
115014
کد خبر:
عصر امروز،

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با خانواده شهید تازه تفحص شده فاطمه اسدی دیدار کرد

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس، مینا بیابانی مسوول بسیج جامعه زنان کشور و بتول سرکانی مسوول بسیج جامعه زنان کردستان و جمعی از فرماندهان نظامی و امنتظامی عصر امروز با خانواده شهیده فاطمه اسدی و شهید جواد کاکه جانی دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس، مینا بیابانی مسوول بسیج جامعه زنان کشور و بتول سرکانی مسوول بسیج جامعه زنان کردستان و جمعی از فرماندهان نظامی و امنتظامی عصر امروز با خانواده شهیده فاطمه اسدی و شهید جواد کاکه جانی دیدار کردند.

کشور محمودی فرزند شهیده فاطمه اسدی در این دیدار از سپاه کردستان قدردانی کرد و گفت: همچنین از تمام مسوولین و آحاد مردم شریف ایران و کردستان نیز که مادرم را همچون فرزند خود تشییع کردند، قدردانی می‌کنم.

وی گفت: در تمام طول دوران زندگی دو آرزو داشتم که یکی از آنها پیدا شدن پیکر مادرم و دیگری دیدار با رهبر معظم انقلاب است.
وی با تاکید براینکه خوشحالم که فریاد آزادی خواهی مادرم در دل کوه‌ها نهفته نماند، عنوان کرد: هرچند همه ما خدا را داریم ولی وقتی دلسوزی‌های مادرانه نباشد، زندگی خیلی سخت می‌شود.

دختر شهیده فاطمه اسدی پاسداری از خون شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: دفاع از کیان و میهن مهمترین مطالبه شهدا از جامعه ایران اسلامی است همه باید پاسدار خون شهدا باشیم.

مینا بیابانی مسوول بسیج جامعه زنان کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در چنین ایامی سعادت بر آن شد که به دیدار خانواده شهیدی بیاییم که بعد از سه دهه پیکر وی پیدا شد.
وی افزود: استان کردستان دین بزرگی به گردن این انقلاب دارد و در تمامی حوادث در کنار انقلاب بوده و در مقابل دشمنان جنگیدند و از ملتمان دفاع کردند و امیدواریم همیشه سرفراز و سربلند باقی بماند.
وی ادامه داد: اینها تقدیر خداوند است که این چنین شهیده مظلومی بعد از ۳۷ سال پیکرش پیدا شود و چهره منافقین و ضد انقلاب که خود را داعیه دار حمایت و مدافع حقوق مردم کورد معرفی می کنند هویدا شود.
بیابانی خاطر نشان کرد: جلوه ی منافقین و ضد انقلاب برای همه مردم ایران خود را نشان داده و خوشبختانه مردمان ملت ما افرادی بصیر و آگاه هستند و هیچ وقت نسبت به آنان روی خوش نشان نخواهند داد و امیدواریم خون شهیده فاطمه اسدی پایمال نشود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مینا بیابانی، شهید تازه تفحص ، فاطمه اسدی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا