محو رژیم صهیونسیتی آغاز تمدن سازی در جهان اسلام است
1402/09/09 - 10:06
تاریخ و ساعت خبر:
177086
کد خبر:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

محو رژیم صهیونسیتی آغاز تمدن سازی در جهان اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندرترکمن گفت: با محو رژیم صهیونسیتی مرحله تمدن سازی جهان اسلام شکل می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از گزگان، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در بندرترکمن اظهار کرد: امروز زنان در غزه محور ایثار و مقاومت هستند و رژیم صهیونسیتی با ظلم و جنایتی که در سرزمین‌های اشغالی رقم زد زمینه نابودی خود را سریعتر کرده است.
وی با اشاره به ترویج فرهنگ مقاومت در سراسر دنیا توسط انقلاب اسلامی ایران توضیح داد: تحول را ملت ایران در انقلاب اسلامی سال ۵۷ آغاز کردند و تمدن بزرگی را آفریدند و هندسه قدرت را در دنیا تغییر دادند و تعبیری که رهبر معظم انقلاب در آبان سال گذشته فرمودند قدرت از غرب به شرق انتقال یافته است و ایران پرچمدار این قدرت بوده است چون به فرهنگ ایثار و شهادت توسل یافته است و جلو می‌رود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: معتقدیم با این فرهنگ سازنده و تعالی بخش محور بزرگ قدرت نیز ایران عزیز است؛ ایران قوی در متن انتقال قدرت قرارگرفته است و فرهنگ انقلاب اسلامی این مهم را رقم زد.
سلیمانی گفت: ایران قدرت بزرگ فرهنگی و ملت ایران به عنوان ابرقدرت فرهنگی هستند، فرهنگ تعالی بخش اسلامی به دنبال صلح و آزادی در جهان و پایان اشغالگری در جهان بشریت است.
وی با بیان اینکه نقش مسلمانان محوری و تعیین کننده است، گفت: به زودی پیروزی تحقق پیدا خواهد کرد و بساط رژیم صهیونسیتی این غده سرطانی به زودی برچیده می‌شود.
به گفته سردار سلیمانی؛ با محو رژیم صهیونسیتی مرحله تمدن سازی جهان اسلام شکل می‌گیرد.
وی توضیح داد: با وجود فتنه‌های دشمن بر مسائل مذهبی که بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند اما با درایت و هوشمندی مردم بر محور ولایتمداری، هیچگاه دشمنان نتوانستند به نیات شوم خود برسند.
سردار سلیمانی گفت: فداکاری های 900 شهیده زن اهل سنت کشور حقیقتا قابل ستایش و ستودنی است و سند عشق به انقلاب اسلامی را به نمایش درآورده است.
وی با گرامیداشت نام و یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد مفهوم مقاومت بود مقاومت و پایداری درس بزرگی است که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بدان تمسک جست و بر اساس راهبردی که از امام راحل دریافت کرده بود همچنین بر اساس پیروی از رهنمودها و تدابیر رهبر انقلاب دریافت کرده بود در این مسیر راست قامت و استوار ایستاد.
رئیس بسیج مستضعفین کشور ابراز کرد: گفتمانی که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی، آغازگر آن بوده است و توانست نخستین پیروزی و موفقیت را در بهمن 57 کسب کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک سرزمین راهبردی و تاثیرگذار استقرار پیدا کند و تداوم آن باراهبرد مقاومت ادامه دارد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: اصلی ترین و محوری‌ترین مقاومت را زنان غزه ایفا کردند مادرانی که متحمل شدیدترین فشارها از ناحیه به شهادت رسیدن کودکشان شدند این رژیم کودک‌کش اسرائیل که با نهایت وحشیگری کودکان را به شهادت رساندند.
رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه ایران بزرگ یک الگو در جهان است، گفت: ملت ایران الحق و انصاف درخور تحسین هستند صحبت از 7 هزار شهیده زن اهل سنت است که بزرگترین سرمایه خود که جانشان است را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور، بندرترکمن، محوشدن رژیم صهیونیستی، تمدن سازی ، جهان اسلام،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا