سیزدهمین جشنواره مالک اشتر در گلستان برگزار شد/ تجلیل از رده‌های برتر بسیج و سپاه
1402/09/09 - 20:14
تاریخ و ساعت خبر:
177107
کد خبر:
با حضور سردار سلیمانی؛

سیزدهمین جشنواره مالک اشتر در گلستان برگزار شد/ تجلیل از رده‌های برتر بسیج و سپاه

سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا گلستان امشب با حضور سردار غلامرضا سلیمانی«رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور» در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار و از رده‌های موفق بسیج و سپاه قدردانی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از گلستان، سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه نینوا گلستان امشب با حضور سردار غلامرضا سلیمانی«رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور» در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار و از رده‌های موفق بسیج و سپاه قدردانی شد.
در این مراسم مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و آنها می‌خواهند ایران قوی شکل بگیرد تحقق ایران قوی در تحقق مردم سالاری اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه مسجد پایگاه اسلام است، خاطرنشان کرد: تشکیل شورای محله های اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد و میزهای خدمت به داخل مساجد آورده شود در اینصورت است که مشکلات آن محله مرتفع خواهد شد.
سلیمانی عاقبت رژیم جعلی اسرائیل را هلاکت و نابودی برشمرد و گفت: الان می بینیم که رژیم صهیونیستی قادر به بازدارندگی در مقابل جمهوری اسلامی ایران نیست. و تنها مانع تمدن سازی، این غده سرطانی یعنی اسرائیل است.
در این مراسم سردار علی ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: تحقق اعتلای 10 ساله بسیج که بیش از یکسال است که روی این موضوع کار می‌شود در بسیج و محلات است باید تلاش کنیم زیرا بدون تلاش و کوشش به موفیت نخواهیم رسید.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه بهترین شعار مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است، ابراز کرد: قریب به 28 سال در تیپ مردم پایه بودم و اکنون 41 سال است که در نهاد مقدس سپاه خدمت می‌کنم در این مدتی که در سپاه گلستان فعالیت کردم 65 هزار مترمربع کار عمرانی در استان صورت گرفت که در نوع خودش بی‌سابقه بود.
وی افزود: در تجهیزات انفرادی، مهندسی و خودرویی برای بسیج سازندگی و تیپ اتفاقات خوبی رقم خورده است همچنین نزدیک به 20 هزار متر مربع کار درمانگاهیدر سطح استان انجام دادیم.
ملک‌شاهکویی با تاکید بر اینکه در زمینه جهادتبیین اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر دیدیم که سال گذشته اتفاق خاصی در گلستان رخ نداد به دلیل جهاد تبیینی بود که به موقع در استان صورت گرفت اگر در انتخابات سال گذشته رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص دادیم به دلیل جهادتبیین بود مشاهده کردید که چطور اغتشاشات را در گلستان کنترل کردیم و استان در این زمینه روسفید شد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: گلستانی‌ها در راستای حمایت از مردم غزه سنگ تمام گذاشتند همچنین با پیگیری‌های آقای رئیسی «رئیس جمهور» اکنون بعد از 40 سال شاهد آبگیری خلیج گرگان هستیم در سایه وحدت می‌توانیم پیروز باشیم اگر وحدت از جامعه برود قطعا زمین می‌خوریم باید خودمان گلستان را بسازیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سردار سلیمانی،مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور، سیزدهمین،جشنواره مالک اشتر،گلستان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا