اهمیت نظم، برنامه ریزی و تدبیر در مدیریت اسلامی
1403/01/29 - 22:14
تاریخ و ساعت خبر:
192228
کد خبر:

اهمیت نظم، برنامه ریزی و تدبیر در مدیریت اسلامی

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان دین مبین اسلام که کامل ترین دین الهی و ارائه کننده برنامه جامع برای زندگانی انسان است، به بحث برنامه ریزی توجه ویژه داشته به گونه ای که با مراجعه به آیات و روایات، می توان به اهمیت و جایگاه نظم و برنامه ریزی و تدبیر، در مدیریت اسلامی پی برد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از گیلان حجت الاسلام احسان الله محمدی در جلسه تخصصی و تبیینی با بانوان سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و مدیریت از نگاه دینی اظهار کرد: یکی از ارکان مدیریت و از جمله وظایف اصلی مدیران برنامه ریزی است چرا که برنامه ریزی، در انجام مطلوب هر کاری امری اجتناب ناپذیر است
وی با بیان اینکه در برنامه ریزی و مدیریت باید به افزایش بهره وری و کمک به تصمیم گیری اثر بخش توجه نمود گفت: دین مبین اسلام که کامل ترین دین الهی و ارائه کننده برنامه جامع برای زندگانی انسان است، به بحث برنامه ریزی توجه ویژه داشته به گونه ای که با مراجعه به آیات و روایات، می توان به اهمیت و جایگاه نظم و برنامه ریزی و تدبیر در مدیریت اسلامی پی برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره رعایت اخلاق و تقوای الهی و تاکید بر آداب و احکام دینی افزود: اخلاق یکی از ابعاد مهم شخصیتی انسان در رفتار وکردار اسلامی بوده وبخش مهمی را تشکیل می دهد که تضمین کننده سلامت فرد و جامعه است.
ترویج الگوی سوم زن مسلمان
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با قدردانی از اقدام تنبیهی سپاه در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی گفت: جامعه زنان و بانوان فعال در این حوزه، قدردان دلاورمردی های رزمندگان اسلام در نبرد حق در برابر باطل می باشند.
طاهره عاشوریان ضمن تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: دستورالعمل ها و توصیه های اخلاقی، تبیینی و ابلاغی در دستور کار قرار گرفته و با جدیت مضاعف اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت حوزه زن و خانواده در سطح استان گیلان افزود: بسیج جامعه زنان فعالیت خود را در ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تقویت نهاد خانواده، حجاب و عفاف، حمایت از بانوان کارآفرین، جمعیت، فرزند آوری و ترویج الگوی سوم زن مسلمان معطوف کردن است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیریت اسلامی ، نظم ، نماینده ولی فقیه ، سپاه گیلان ، دین اسلام، برنامه جامع زندگی انسان ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا