بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
1403/02/04 - 13:02
تاریخ و ساعت خبر:
192391
کد خبر:

بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت

آگهی استخدامی جدید راک‌استار نشان می‌دهد که این شرکت تمرکز ویژه‌ای بر جلوه‌های بصری بازی GTA 6 خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - اولین تریلر GTA 6 نشان داد این بازی از نظر بصری بسیار جذاب خواهد بود. طبق تریلر، سازندگان بازی با به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) بازتاب‌های دقیق و سایه‌های واقعی‌تری در این بازی به‌ ارمغان خواهند آورد.
اکنون فهرست استخدامی جدید راک‌استار تأیید می‌کند که GTA 6 تمرکز بسیار زیادی برای استفاده از رهگیری پرتو و جلوه‌های بصری خواهد داشت.
بر اساس اطلاعات آگهی استخدامی راک‌استار در لینکدین، این تیم به‌دنبال برنامه‌نویس ارشد گرافیک است. راک‌استار قصد دارد کسی را استخدام کند که تجربه‌ی کار با رابط‌های برنامه‌نویسی (API) رهگیری پرتو بلادرنگ را داشته باشد و این شواهد با آنچه در تریلر اولیه نمایش داده‌‌ شد، مطابقت دارد.
این اولین‌بار نیست که راک‌استار از رهگیری پرتو در بازی‌های خود استفاده می‌کند. راک‌استار از فناوری مشابهی در آپدیت نسل‌نهمی GTA 5 استفاده کرد و انتظار می‌رود نسخه بعدی این فناوری با جلوه‌های بصری بهتر در GTA 6 استفاده شود.
استفاده از فناوری‌ پیشرفته‌ی رهگیری پرتو احتمالاً باعث می‌شود تا GTA 6 برای اجرای روان به سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی نیاز داشته باشد. بازی‌های مدرن مانند Spider-Man 2 از رهگیری پرتو برای نورپردازی پیشرفته استفاده می‌کنند و اگر راکستار گیمز روی چنین سیستمی تکیه کند، کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی برای اجرای GTA 6 باید از حداکثر توان پردازشی خود بهره ببرند.
طبق گزارش‌های مختلف، کنسول بازی سونی مدل پلی‌ استیشن ۵ پرو با تمرکز ویژه بر رهگیری پرتو از راه خواهد رسید. سونی از استودیوها درخواست کرده است تا بازی‌های خود را با ادغام رهگیری پرتو بهبودیافته و پشتیبانی از وضوح بیشتر، برای نسخه‌ی پرو PS5 آماده کنند.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گرافیکی ، بازی اطلاعات
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا