زنان باید با راویان واقعه کربلا باشند
1403/06/03 - 13:41
تاریخ و ساعت خبر:
197208
کد خبر:
مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

زنان باید با راویان واقعه کربلا باشند

مدرس دانشگاه گفت: زنان باید با راویان واقعه کربلا باشند تا پرچم اسلام را به وسیله نسل حسینی به صاحب حقیقی یعنی امام زمان (عج) دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از البرز؛ سعیده سماواتی در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: زنان اویان واقعه کربلای برای فرزندان در مسیر پیاده‌روی اربعین باشند زیرا مربلا سرزمین عبرت‌هاست.
مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: مادران باید در همان دوران کودکی، حب اهل بیت (ع) در قلب و دل فرزندان بکارند تا آنها را در مقابل نفوذ دشمن بیمه کنند.
وی افزود: واقعه کربلا سراسر درس، آموزه و عبرت است و امروزه نویسندگان در قالب‌های مختلف شعر، قصه، داستان؛ عاشورا را روایت می‌کنند که مادران باید از این گنجینه ارزشمند در تربیت خود استفاده کنند.
سماواتی تصریح کرد: دشمن در سال‌های اخیر نسل آینده کشور را با جنگ روایت‌ها و شناختی نشانه گرفته است و ما باید با فرهنگی غنی دین اسلام این نسل را از نفوذ دشمن حفظ کنیم زیرا با نسل آنلاین روبرو هستیم و بستر نفوذ دشمن در کشور شبکه‌های اجتماعی خارجی است.
مدرس حوزه با بیان اینکه اگر گپ و گفتی با جوانان داشته باشید، متوجه می‌شوید که خرده فرهنگ‌های غربی در جوانان رواج یافته است، گفت: دشمنان در بستر نفوذ یعنی فضای ولنگار مجازی این نسل را نشانه گرفته تا ایمان و عقاید را از آنها گرفته و این نسل را سرباز خود در کشور کند.
وی ادامه داد: والدین باید خود مسلط به فرهنگ حسینی باشند و از سبک زندگی امام حسین (ع) در تربیت فرزندان خود استفاده کنند زیرا مکتب اباعبدالله انسان‌ساز است و هرکس به ریسمان ولایت چنگ زد، عاقبت‌به خیر شد و راه سعادت در زندگی و آخرت را در پیش گرفت.
سماواتی افزود: جنگ سخت تمام شده اما کشور در یک جنگ شناختی قرار گرفته و دشمن از بستر نفوذ به صورت موشکافانه تیشه به ریشه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی زده است.
این مدرس حوزه در پایان اظهار داشت: زنان باید با راویان واقعه کربلا باشند تا پرچم اسلام را به وسیله نسل حسینی به صاحب حقیقی یعنی امام زمان (عج) دهند.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، راوی، کربلا، تربیت، نسل حسینی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا