امام حسن عسگری (ع) بشارت دهنده منجی موعود
1403/06/23 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
197834
کد خبر:
یادداشت

امام حسن عسگری (ع) بشارت دهنده منجی موعود

برکات این همه درایت و رأفت امام به امت امروز در دنیا بروز می کند و امروز پس از گذشت هزارو چند سال ، این مردم و تحمل سال ها دوری، اکنون حضور امام زمان (عج) خود را مطالبه دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از استان مرکزی شهرستان زرندیه؛ زهرا حسنی مقدم کارشناس مذهبی نوشت: وقتی مردمی آنقدر بزرگ نشدند و به بلوغ نرسیدند که مراقب پرچمداری امام خود باشند و مصلحت اسلام به مخاطره بیفتد، یک نفر می شود امام حسن عسگری (ع) که در محاصره لشگریان دشمن است و جز با معدود افراد نمی‌تواند معاشرت کند تا امت به رشد برسد .
امامی که محاصره و تنگنای سیاسی را به جان می خرد، اما در مکتب خویش، انسان پروری می کند، با نمایندگانی از خواص و یاران برگزیده با کمال دقت و مراقبت تعامل می کند و سند راهبردی و نقشه راه حکومت اسلامی را به آنان می آموزد.
کار تشکیلاتی که در سایه درایت امام حسن عسگری علیه السلام، از خواص و یاران محدود ایشان شروع می شود و زنجیره وار به اقصی نقاط دنیا می رسد تا اسلام خورشید درخشان گسترده بر سر مردمانی شود که در انجماد و استضعاف فکری اند، و امام جامعه دست امتش را این گونه می گیرد تا به سعادت برساند.
چونان پیکره انسانی که در رگ هایش حیات و زندگی را به جریان می اندازد. و برکات این همه درایت و رأفت امام به امت امروز در دنیا بروز می کند و امروز پس از گذشت هزارو چند سال ، این مردم و تحمل سال ها دوری، اکنون حضور امام زمان (عج) خود را مطالبه دارند.
آزاد اندیشانی با پرچمی به بزرگی مقاومت در ایران و یمن و لبنان و سوریه و حتی غزه به پرچمداری ولی فقیه زمانه امام خامنه ای مدظله العالی . پرچمدار بزرگی امام خامنه ای که با استعانت از مکتب اهل بیت علیهم السلام، علی رغم حصر و تحریم دشمنان قسم خورده اسلام با اقتدار و توانمندی و صلابت امت اسلام را هدایت کرد تا از حصار نیل تا فرات بگذرند و رویای خاورمیانه جدید را به کابوسی بزرگ برای غربی ها و صهیون تبدیل کند.
و این امت با هدایت ولایت فقیه پرچم اسلام را از نیل تزویر ها و ظلم فرعونیان به ساحل امن ظهور برساند چرا که باور ولایت فقیه آن ،إِنَّ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ می باشد و آن را به اذن الهی به منصه ظهور می رساند .

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امام حسن عسگری، منجی بشریت، امام مهدی،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا