رنگ‌آمیزی مدارس با فعالیت گروه جهادی دختران در شهر امیریه
1403/06/25 - 09:16
تاریخ و ساعت خبر:
197881
کد خبر:

رنگ‌آمیزی مدارس با فعالیت گروه جهادی دختران در شهر امیریه

اعضای گروه جهادی حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت مریم (س) دامغان اقدام به را زیباسازی و رنگ‌آمیزی چهار مدرسه در شهر امیریه کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - استان سمنان، همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی دختران جهادگر گروه جهادی حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت مریم (س) دامغان اقدام به زیباسازی و رنگ‌آمیزی چهار مدرسه در شهر امیریه کردند.
در این طرح درب‌ها، پنجره‌ها و دیوارهای محوطه و کلاس‌های مدارس را رنگ‌آمیزی می‌کنند و متناسب با سن دانش آموزان، بر روی دیوارهای آن مدرسه نقاشی‌های زیبا و نشاط‌آوری می‌کشند.
مجتبی لطفی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان در حاشیه سرکشی از فعالیت‌های گروه جهادی حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت مریم (س) اظهار کرد: تلاش دانش آموزان در راستای کمک به سازندگی و آبادانی مدارس ستودنی است و از اقدام ارزشمند گروه‌های جهادی دانش آموزان دامغانی تقدیر کرد.
وی برنامه‌های درون‌گروهی اردوهای جهادی را فرصتی برای سازندگی و ارتقای معنویت و سلامت و نشاط عنوان کرد و روحیه جهادی در این آینده‌سازان کشور را راز و رمز موفقیت و توسعه کشور دانست.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدارس، گروه جهادی، امیریه
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا