تجلیل سالانه 35 هزار خانواده شهید توسط حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان
1403/07/04 - 12:25
تاریخ و ساعت خبر:
198312
کد خبر:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان :

تجلیل سالانه 35 هزار خانواده شهید توسط حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: سالانه از 35 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل می آوریم و امروز بین پنج تا 10 هزار نفر را تقدیر می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سردار عبدالرضا مراد حاجتی در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت بیان کرد: از خداوند سپاسگزاریم که با وجود سیطره ابر قدرت های بزرگ دنیا بر کشورمان اما تاج پادشاهی را بر سر ملت شیعه سرافزار و با اقتدار قرار داد و ما را عزتمند کرد.
وی افزود: صدام حسین در شهریور ماه 59 ، پس از چراغ سبز آمریکا برای تجاوز به خاک ایران مست و مغرور وارد مرزهای بین المللی شد و اراضی ما را در نوردید اما حالا بعد از 44 سال صدام، بنی صدر، ریگان و کارتر کجایند؟
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار کرد: خدا را شاکریم که به واسطه مادران و پدران معظم و عزیز شهدا ، فرزندانی به مکتب خانه امام خمینی(ره) راه یافتند که دلاور و شجاع تربیت شدند تا از این سرزمین دفاع کنند.
سردار مراد حاجتی ادامه داد: آفرین به نگاه عمیق این مکتب خانه که چنین فرزندان نترسی را رشد داد تا هشت سال زیر شدیدترین بمباران های دولت های غرب و شرق با وجود جانبازی، اسارت، رنج بیماری های اعصاب و روان و قطع عضو اما باز هم کوتاه نیامدند.
وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که امروز نیروی انتظامی با تقدیم روزانه چند شهید، صد دفاعی محکمی بین منافقین و مردم است، اضافه کرد: خانواده های شهدا همچون ستاره هایی هستند که توسط اهل آسمان دیده می شوند، هر کس آمد و برای سربلندی شان خدمت کرد، پیروز شد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وظایف مدیران در قبال خانواده های شهدا تصریح کرد: آیا مسئولیت پذیرفتید تا نوکری مردم را بکنید یا فقط وعده می دهید؟ آیا مثل شهید رئیسی، مرد جاودانه تاریخ ایران در بین مردم هستید؟ آن کسی که نامش را مقام معظم رهبری در کنار امیر کبیر قرار داد یا مردم را پشت درهای بسته نگه می دارید؟ خوزستان مدیرانی می خواهد که پای کار خانواده های شهدا باشند.
سردار مراد حاجتی اظهار کرد: امروز از بزرگ زادگانی تجلیل می کنیم که انقلابی بی نظیر رقم زدند.
وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان سالانه از 35 هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل می آورد، عنوان کرد: امروز بین پنج تا 10 هزار نفر را تقدیر می کنیم.
به گزارش خبرگزاری زنان نیوز در این همایش از تمبر شهید سرلشکر مسعود منفرد نیاکی از فرماندهان نامدار دفاع مقدس و لشکر 92 زرهی استان خوزستان رونمایی شد و همچنین60 برگزیده دفاع مقدس تجلیل شدند.
سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی، به صورت ارتباط تصویری همزمان با استان های سراسر کشور از دیگر برنامه های این همایش بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خوزستان ، هفته دفاع مقدس ، شهدای دفاع مقدس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا