سلاح های آماده ر و به اسرائیل و خواست آزدگان جهان نابودی آن است
1403/07/09 - 09:18
تاریخ و ساعت خبر:
198416
کد خبر:
یاداشت:

سلاح های آماده ر و به اسرائیل و خواست آزدگان جهان نابودی آن است

برخی بدانند اسرائیل یک کشور نیست اسرائیل یک اشغالگر است، نه یک کشور که قرار باشه، ما در مقابلش پیشنهاد گذاشتن سلاح بر زمین بدهیم، اسرائیل ستیزی مرام امام و از اصول انقلاب اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از کرمان: محمود زارعی فعال فرهنگی و عضو کمیته مکتب شهید سلیمانی کرمان طی یادداشتی نوشت:برخی بداننداسرائیل یک کشور نیست اسرائیل یک اشغالگر است، نه یک کشور که قرار باشد ما در مقابلش پیشنهاد گذاشتن، سلاح بر زمین بدهیم، اسرائیل ستیزی مرام امام(ره) و از اصول انقلاب اسلامی است، چنانچه، در همین رابطه، امام خمینی (ره) می فرمایند: ‏صلح نداریم!مسلمانان باید تا نابودی کامل اسرائیل دست از مبارزه بر ندارندملت های مسلمان اجازه ندهند رهبران سازشکار و خائنان بر سر میزمذاکره ها، و رفت و آمدها، حیثیت و اعتبار و شرافت ملت قهرمان #فلسطین را خدشه دار کنند...
پیام برائت امام خمینی رحمة الله عليه سال۶۶کلا غرب زده ها از آمریکا می ترسند و برای همین در مذاکره کلاه سرشون می رود و با امتیاز دادن نه تنها مشکلی حل نمی شود بلکه دیدیم تحریم ها با دیپلماسی التماس، چند برابر شد، چرا؟! چون اقای وزیر، معتقد بود آمریکا می تواند راحت ایران را از بین ببرد، و الان هم همان تفکرات در برخی دولت مردان متاسفانه غالب است. و این خطرناک است، و امیدواریم از گذشته درس بگیرند و مانند برخی غرب زده ها مغلوب تهدیدات و یا تطمیع های انها نشوند که از شیطان هیچ خیری نمی رسد، مگر وسوسه های فریبکارانه، امام فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است.
إِنَّ الَّذِينَ تَوَلَّوْاْ مِنکُمْ يَوْمَ الْتَقَي الْجَمْعَانِ إِنَّمَا اسْتَزَلَّهُمُ الشَّيْطَانُ بِبَعْضِ مَا کَسَبُواْ وَلَقَدْ عَفَا اللّهُ عَنْهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ حَلِيمٌ (155عمران)
همانا کساني از شما که روز برخورد دو سپاه (در اُحد، از جنگ) روي برگرداندند (و فرار کردند،) جز اين نبود که شيطان به خاطر بعضي از کردار (ناپسند)شان آنها را لغزانيد و البتّه خداوند از آنها گذشت، براستي که خداوند آمرزنده ي بردبار است.
حالا رئیس جمهور آمریکا (شیطان بزرگ) اگر چه بارها از زبان رئیس جمهور ایران سخن از صلح و آرامش شنید ولی در سخنرانی اش، باز ایران را متهم کرد، بین حق و باطل سازشی هرگز اتفاقی نمی افتد مگر ما دست از اعتقاد و راه حق برداریم، ببینید سخنان رئیس جمهور آمریکا، در مجمع عمومی سازمان ملل با تکرار ادعاهای ضدایرانی همراه بود:
بایدن همزمان با فرود آمدن بمب‌های چند تُنی آمریکایی از جنگنده‌های رژیم، روی سر غیرنظامیان فلسطینی و لبنانی چه گفته؛ «تلاش ما برای احیای صلح ما را قوی‌تر می‌کند»!
از ایران می‌خواهیم از حمایت از گروه‌های شبه نظامی خودش دست بردارد و به سلاح هسته‌ای نزدیک نشود!.
زارعی در پایان خاطر نشان کرد:پس برخی بدانند، که خیری از سوی آمریکا و وحشی های اسرائیلی نیست.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رژیم غاصب اسرائیل ، نابودی اسرائیل، جنایات جنگی اسرائیل،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا