شهادت رهبر حزب الله؛ آغاز فصل جدیدی برای مقاومت
1403/07/09 - 10:31
تاریخ و ساعت خبر:
198540
کد خبر:

شهادت رهبر حزب الله؛ آغاز فصل جدیدی برای مقاومت

در روزهای اخیر، داغ سنگین شهادت اسطوره‌ مقاومت، فرمانده‌ شجاع و با تدبیر مقاومت که سالها پرچم اسلام و عدالت را در برابر دشمنان برافراشت، دل‌های ما را به لرزه درآورد. سید حسن نصرالله، نماد مقاومت و ایستادگی است که با شهادت خود راه جدیدی را برای مبارزه و آزادگی به سوی آزادیخواهان جهان گشود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از خراسان رضوی؛ شهادت رهبر حزب الله لبنان نه تنها پایان نیست، بلکه آغاز فصلی جدید در تاریخ مقاومت است. دشمنان اسلام به اشتباه گمان می کنند که با شهادت مردان بزرگ، مبارزه و جریان مقاومت و جهاد اسلامی پایان می‌یابد. اما امروز، بیش از همیشه، جبهه مقاومت بیدار و آماده است تا راه او را ادامه دهد. این خون‌های پاک، درخت تنومند مقاومت را بیش از پیش تقویت خواهد کرد و امت اسلامی با عزمی راسخ‌تر در مسیر آزادی و عدالت گام برمی‌دارد.
ملت غیور ایران و آزادیخواهان جهان باید بدانند که شهادت سید حسن نصرالله، پیام‌آور شروع دورانی جدید برای کمک به جبهه مقاومت و همدلی بیشتر با مستضعفان جهان است؛ دورانی که در آن هر قطره خون شهید، صدها هزار دلیر و مقاوم را به میدان مبارزه فرا خواهد خواند. ما امروز، با روحیه‌ای مضاعف و ایمانی قوی‌تر از گذشته، عهد می‌بندیم که راه این شهید بزرگوار و دیگر شهدای مقاومت را ادامه دهیم و تا تحقق کامل آرمان‌های مقدس او، دست از مبارزه نخواهیم کشید.
دشمنان اسلام و استکبار جهانی که به دروغ شعار آزادی و حقوق بشر سر می دهند، بدانند اکنون نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد، بلکه با عزم و اراده‌ای محکم‌تر و ایمانی ژرف‌تر به راه خود ادامه خواهد داد. شما هرگز نخواهید توانست روح آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی این ملت‌ها را خاموش کنید.
ما جامعه زنان با ایمان به پیروزی نهایی و در سایه خون پاک شهدا، به آینده‌ای روشن برای ملت‌های مظلوم و ستم‌دیده جهان امیدواریم. راه مقاومت، با شهادت سید حسن نصرالله، مسیری تازه و پر از انگیزه و امید را آغاز کرده است.
به روح بلند و آسمانی او درود می‌فرستیم و با همه شهدای مقاومت عهد می‌بندیم که تا پیروزی نهایی در کنار هم خواهیم ایستاد.
✍️خانم دکتر محمدزاده
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهادت سیدحسن نصرالله ، جبهه مقاومت اسلامی ، شکست اسرائیل، پیروزی غزه و لبنان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا