زنان مقاومت الگوی بی‌بدیل برای بانوان در عصر کنونی هستند/ راه سیدحسن نصرالله یک مکتب و گنجینه ارزشمند
1403/07/09 - 10:50
تاریخ و ساعت خبر:
198542
کد خبر:
مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

زنان مقاومت الگوی بی‌بدیل برای بانوان در عصر کنونی هستند/ راه سیدحسن نصرالله یک مکتب و گنجینه ارزشمند

مدرس دانشگاه گفت: زنان مقاومت الگویی بی‌‍بدیل برای بانوان در عصر کنونی هستند که در سخت‌ترین شرایط بر سر آرمان‌های خود‌ایستاده‌اند و دشمن از مقاومت این نسل خسته شده و درصدد نابودی آنهاست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از البرز؛ سعیده سلیمانی در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با اقدامات وحشیانه خود و کشتار زنان و کودکان خوی غیرانسانی خود را به دنیا ثابت کرد.
مدرس دانشگاه ادامه داد: امروز اسرائیل با شهادت زنان و کودکان می‌خواهد جلوی نسل مقاومت را بگیرد اما شهادت هنر مردان خداست و نسل مقاومت تا آخرین قطره خون از خاک خود دفاع خواهند کرد.
وی افزود: زنان مقاومت الگویی بی‌‍بدیل برای بانوان در عصر کنونی هستند که در سخت‌ترین شرایط بر سر آرمان‌های خود‌ایستاده‌اند و دشمن از مقاومت این نسل خسته شده و درصدد نابودی آنهاست.
سلیمانی تصریح کرد: زنان و کودکان در ادوار مختلف تاریخ همواره از صحنه نبرد دور بودند، اما اسرائیل و آمریکا در جنگ غزه و فلسطین به زنان و کودکان نیز رحم نکردند و خوی وحشیانه خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
وی گفت: اسرائیل و آمریکا با شهادت زنان و کودکان راه به جایی نبردند و این بار به شهادت فرماندهان و سرداران روی آوردند، با شهادت سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه، سردار سلیمانی و... راه مقاومت خاموش نخواهد شد.
این مدرس دانشگاه ادامه داد: راه سیدحسن نصرالله یک مکتب و گنجینه ارزشمند است و خون این شهید در نسل مقاومت جریان دارد و راه‌ایشان پرفروغ‌تر از قبل ادامه خواهد داشت.
سلیمانی افزود: زنان مقاومت نقش خود را در صحنه نبرد با درایت ایفا کردند و شهادت شهد شیرینی برای آنهاست زیرا به هدف خود یعنی آزادی فلسطین و غزه‌ایمان دارند و آن روز را می‌بینند.
وی تأکید کرد: خوی وحشیانه و غیرانسانی اسرائیل چهره پلید این رژیم غاصب را در دنیا نمایان کرده و راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و غزه در سراسر دنیا مهر تائیدی بر این ادعاست و خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا نشان داد به تعبیر رهبری، این نسل در سمت درست تاریخ‌ایستاده‌اند.
این مدرس دانشگاه در پایان اظهار داشت: به فرموده شهید مقاومت، سردار سلیمانی ما امت امام حسین (ع) هستیم و نسل مقاومت نیز به پیروی از سید و سالار شهیدان با شهادت بزرگتر می‌شود و پیروزی حتمی به فرموده قرآن از آن جبهه حق است و این مهم با خوی وحشیانه اسرائیل به سرکردگی آمریکا هر روز نزدیکتر می‌شود.
خبرنگار: الهه ملاحسینی
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، مقاومت، دفاع، فلسطین، شهادت، سیدحسن نصرالله
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا