کودک کشی در فلسطین، دموکراسی علیه حاکمان سلطه را به دنبال داشت /
امروزه دنیا حامی خون خواهی فرزند فلسطین است
1403/07/14 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
198707
کد خبر:
یک کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل:

کودک کشی در فلسطین، دموکراسی علیه حاکمان سلطه را به دنبال داشت / امروزه دنیا حامی خون خواهی فرزند فلسطین است

یک کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با اشاره به اینکه امروزه نسل کشی و کودک کشی در غزه، لبنان و فلسطین باعث شد مردم حمایت خود را از حاکمانشان بردارند، خاطرنشان کرد: امروزه دموکراسی مردم در برابر دموکراسی حاکمیت شکل گرفته و این باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد و اسرائیل با تمام وحشی گری های خود رو به پایان می رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از خوزستان سرهنگ بهمن شهریاری در خصوص نقش همبستگی و اتحاد مردم جوامع در تعیین سرنوشت حاکمیت ها بیان کرد: معمولا حکومت ها و دولت ها بر اساس حمایت امت ها و ملت ها حرکت می کنند یعنی اگر رهبر و حتی پیامبری نتواند مردمش را با خود همراه کند آن دولت، جریان یا جناح سیاسی توفیق پیدا نخواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه امروزه دنیا پس از تجاوز ۷۵ ساله اسرائیل به جبهه فلسطین، آرام آرام شاهد شکل گیری دو نوع دموکراسی شد، اظهار کرد: یک زمانی در روز قدس تنها مسلمان ها به خیابان می آمدند و برای آرمان های فلسطین شعار سر می دادند و پرچم امپریالیست را به آتش می کشیدند اما امروزه ما شاهد دو نوع دموکراسی در دنیا هستیم. یکی دموکراسی حاکمان جور و امپریالیست ها با کشتار زنان و کودکان بی گناه که هیچ نقشی در حوادث و معادلات سیاسی ندارند و دوم مردم.
این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با بیان اینکه نظریه پردازان و لیدرهای نظامی آمریکا از مردم خود شکست خوردند، ادامه داد: به گفته نظریه پردازان آمریکایی عامل اصلی شکست آمریکا در جنگ ویتنام، مردم کشورشان بوده است. مردم این کشور در قرن بیستم، مخالف حمله به کشور ویتنام بودند اما رهبران سیاسی و نظامی در گوش سربازان خود در بستر یک عملیات روانی القا می کردند که شما دارید برای این مرز و بوم و امنیت پایدار و مبارزه با دشمنان می جنگید.
سرهنگ شهریاری عنوان کرد: سربازان آمریکایی که با همین سوت و کف ها و تشویق ها خودشان را به کشور ویتنام رساندند و آن کشتار عظیم را به راه انداختند، انتظار استقبال و حمایت از سوی مردم خود را داشتند اما با سنگ پرانی، مورد لعن و تقبیح قرار گرفتند و اینگونه با از بین رفتن انگیزه و اراده سربازان آمریکایی، شکست و خروج مفتضحانه آمریکا از ویتنام رقم خورد.
وی اضافه کرد: خون زنان و کودکان غزه، مردان، سیاستمداران و فرماندهان را میخکوب کرده و شجاعانه و غیرتمندانه پای خاک گلگون شده وطنشان ایستاده اند.
این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با بیان اینکه امروزه دنیا حامی خون خواهی فرزند فلسطین شد، گفت: دنیا با حمایت از انتقام خون زنان و کودکان غزه، یاد آنها را زنده نگه می دارد.
سرهنگ شهریاری با اشاره به اینکه باید ظهور را از باریکه غزه جستجو کرد، افزود: بوی ظهور از خون زنان و کودکان بی گناه غزه به مشام می رسد. دنیای مسیحیت به دنبال ظهور منجی می گردد و امروز شاهد هستیم که چگونه در برابر امپریالیست و حاکمان سلطه و ظلم و جور خودشان ایستاده اند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اسرائیل کودک کش، جبهه مقاومت، پایان اسرائیل، خون خواهی کودکان غزه
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا