زنان مقاومت الگویی برای بانوان در عصر کنونی هستند/ عملیات صادق ۲ اسرائیل را بیش از گذشته به نابودی نزدیک‌تر کرد
1403/07/15 - 08:15
تاریخ و ساعت خبر:
198710
کد خبر:
مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

زنان مقاومت الگویی برای بانوان در عصر کنونی هستند/ عملیات صادق ۲ اسرائیل را بیش از گذشته به نابودی نزدیک‌تر کرد

مدرس دانشگاه گفت: زنان مقاومت الگویی برای بانوان در عصر کنونی هستند، زیرا با صبر و بردباری بر‌ایمان خود ثابت قدم و از کیان و کشور خود دفاع می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از البرز؛ زهرا مظاهری در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: زنان مقاومت الگویی برای بانوان در عصر کنونی هستند، زیرا با صبر و بردباری بر‌ایمان خود ثابت قدم و از کیان و کشور خود دفاع می‌کنند.

مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: درک شرایط بانوان در غزه و فلسطین بسیار سخت است، زیرا این زنان روزگار‌های سختی را زیر بمباران دشمن می‌گذرانند.

وی افزود: سیدحسن نصرالله در طول زندگی خود مجاهدانه و با اخلاص از مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع کرد و اسرائیل بداند که خون شهید نصرالله پایمال نشده و آغازی برای رسیدن به فتح قدس است.

مظاهری تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مردم مسلمان سراسر دنیا در غم از دست دادن شهید نصرالله عزادار هستند اما این عزا ما را به حرکت وامی دارد.

این مدرس دانشگاه گفت: زنان غزه و فلسطین فرزندان شهدای خود را روی دستان خود برای تشییع می‌برند اما باز بر‌ایمان خود ثابت قدم هستند، داغ از دست دادن عزیز بسیار سخت است، اما همه زنان مقاومت تعداد زیادی از فرزندان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: شهادت هنر مردان بزرگ است و خون اسماعیل هنیه‌ها، سیدحسن نصرالله‌ها، سردار سیلمانی‌ها پایمال نخواهد شد، بلکه راه‌شان روشن‌تر از قبل توسط نسل مقاومت ادامه می‌یابد.

مظاهری افزود: امروز مسأله فلسطین و غزه به مهمترین مسأله در جهان اسلام تبدیل شده زیرا اسرائیل به رهبری آمریکا نمی‌خواهد از خوی وحشیانه خود دست بردارد و سالیان متمادی مردم مقاومت را زیر بمباران خود قرار داده است.

این کارشناس تأکید کرد: اسرائیل با کشتار وحشیانه زنان و کودکان مقاومت می‌خواهد جلوی نسل مقاومت را بگیرد اما بانوان مقاومت دست از مجاهدت برنداشته و راه مقاومت را تا پیروزی قدس شریف زنده نگه می‌دارند.

وی در پایان اظهار داشت: اقدامات وحشیانه و غیرانسانی اسرائیل هر روز بیش از پیش او را به نابودی نزدیک‌تر می‌کند و عملیات وعده صادق ۲ نیز بیش از پیش همانند عملیات صادق یک رژیم غاصب صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرد و دیوار آهنین اسرائیل را هم در هم کوباند.

خبرنگار: الهه ملاحسینی

انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، مقاومت، نسل مقاومت، اسرائیل، غزه
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا