عملیات وعده صادق 2 امید را به مسلمانان برگرداند
1403/07/14 - 10:31
تاریخ و ساعت خبر:
198732
کد خبر:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

عملیات وعده صادق 2 امید را به مسلمانان برگرداند

رقیه موسویان گفت: عملیات وعده صادق 2 امید را به مسلمانان سراسر جهان برگرداند و موجی از شادی را در جبهه حق برپا کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با زنان نیوز از آذربایجان غربی، گفت: خبر حمله شجاعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی امید را به مسلمانان سراسر جهان برگرداند و موجی از شادی را در جبهه حق و بین مظلومین و آزادگان اقصی نقاط دنیا برپا کرد.

وی ادامه داد: این پیروزی ظفرمندانه در سایه‌سار زعامت رشید فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در پاسخ به نقض حریم جمهوری اسلامی ایران تحقق یافت که سراسر جهان را تحت‌شعاع قرار داد.

این مسئول بیان کرد: شهادت اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله چهره‌های برجسته جریان مقاومت مسلمانان را در اندوهی سنگین فرو برده بود، که فقط یک انتقام سخت می‌توانست سینه مالامال از درد مستضعفان جهان را تسکین دهد که با رهبری عالمانه ولایت فقیه، عنایت حضرت ولی عصر(عج) و با توکل به حضرت احدیت این مهم تحقق پیدا کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: سال‌ها است که جنایت بی‌امان رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان را شاهد هستیم و متاسفانه رژیم سفاک و کودک‌کش روز به روز وقیح‌تر و گستاخ‌تر می‌شد.

موسویان خاطرنشان کرد: عملیات شب گذشته دل مالامال از خشم و غم آزادگان و مسلمانان جهان و جبهه عزت‌مند مقاومت را سرشار از شادی، افتخار و غرور کرد که امیدوار هستیم در سایه وحدت و همدلی نشاط حاصل از این عملیات پایدار باشد.

انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سپاه بسیج بسیج زنان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا