امت واحده ایی که در حال شکل گیری است
1403/07/14 - 08:26
تاریخ و ساعت خبر:
198753
کد خبر:
از برکات عملیات وعده صادق 2

امت واحده ایی که در حال شکل گیری است

این میزان شادی، غرور، خودباروی و حس خوب انتقام سال ها جنایت صهیونیسم علیه شهروندان فلسطینی، لبنانی و یک سال وحشیگری و نسل کشی مردم غزه شکست اسرائیل غاصب در بین مسلمانان شمه ایی از کلمه طیبه امت واحده است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - منیره غلامی توکلی : عملیات وعده صادق ۲ هر چند به زعم برخی از ایرانیان دیر انجام شد و انتظار می رفت که خونخواهی "شهید هنیه" هفته ها زودتر انجام شود اما شیرینی و حلاوتی در کام ملت ما، جهان اسلام و مردمان آزاد اندیش بخشید که وصف نشدنی است .
فرو ریختن دوباره هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و از بین رفتن کامل حیثیت دفاعی و امنیتی این رژیم غاصب که توسط استکبار جهانی مورد حمایت مالی و نظامی است، نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی را نه تنها برای جبهه مقاومت بلکه جهان به باوری غیرقابل تغییر تبدیل کرده است.
اندیشمندان سیاسی جهان واکنش ها و تفسیرهای متعددی از عملیات وعده صادق ۲ ارائه داده اند .
«احمد بریسم»، کارشناس عراقی مسائل امنیتی، عملیات وعده صادق ۲ را در قالب سه پیام کلی تحلیل کرده است: ۱) ایران نشان داد که دارای موشک مافوق صوت است. رونمایی این موشک ها بعد از کارزار رسانه‌ای آمریکا بود که سعی می‌کرد شک و تردید را در موفقیت آمیز بودن این پروژه موشکی ایران مطرح سازد؛ ۲) سامانه‌های ضد هوایی پاتریوت در هدف‌گیری این موشک‌ها ناکام ماندند؛ ۳) تهران دست به استفاده از تسلیحات مافوق صوت برده است که باعث می‌شود اسرائیل واکنش مستقیمی نشان ندهد؛زیرا متوجه شد هر واکنشی ممکن است مسیر اهداف را تغییر دهد و به تاسیسات استراتژیک از جمله راکتور هسته‌ای در صحرای نقب یا تاسیسات استخراج گاز و ... ضربه بزند. موشک‌های مافوق صوت مانع از وقوع یک جنگ فراگیر شد؛ چرا که در عمل مولفه موازنه در بازدارندگی را احیا کرد.»
اسکات ریتر افسر سابق سیا گفته "اسرائیل، شمشیر را به دست گرفت. اکنون اسرائیل با شمشیر نابود خواهد شد. ایران، ثابت کرد که اسرائیل نمی تواند از خود دفاع کند؛ حتی با وجود تمام وزن ایالات متحده در پشت آن".
در کنار این تحلیل ها تصاویر زیبا از تجمع شاد مردم ایران در حمایت از فرزندان خود در نیروی هوا و فضای سپاه و تصاویر شادی های مردم صبور و مظلوم غزه و لبنان و سایر کشورهای عربی نشان داد که نه تنها این انتقام مطالبه مردم ایران بلکه آرزوی همه مسلمانان بود.
این میزان شادی، غرور، خودباروی و حس خوب انتقام سال ها جنایت صهیونیسم علیه شهروندان فلسطینی، لبنانی و یک سال وحشیگری و نسل کشی مردم غزه شکست اسرائیل غاصب در بین مسلمانان شمه ایی از کلمه طیبه #امت واحده است .
امتی که دل ها را بهم گره زده اند و دست در دست هم با وحدت کلمه به تمدن نوین اسلامی دست خواهد یافت . امت منتظر برای رسیدن به حد اعتلای خود ملزم به وحدت هستند .
اما در این سیر تکاملی نباید از جنگ های روانی و جنگ شناختی شناختی بازوهای دشمن در رسانه های معاند غافل بود . اکنون سربازان سایبری دشمن با شبهه افکنی ها، دروغگویی ها و ایجاد ترس در جامعه به دنبال از بین بردن این وحدت کلمه در نابودی اسرائیل هستند .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امت واحده، جهان اسلام، مبارزه با صهیونیسم ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا