تجمع مادران مقاوم در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد
1403/07/15 - 17:10
تاریخ و ساعت خبر:
198873
کد خبر:

تجمع مادران مقاوم در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد

صبح امروز 15 مهر ماه در سالروز عملیات طوفان الاقصی تجمع مادران مقاومت در گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله و محکومیت رژیم صهیونیستی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - صبح امروز 15 مهر ماه در سالروز عملیات طوفان الاقصی تجمع مادران مقاومت در گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله و محکومیت رژیم صهیونیستی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد. در این همایش یکی از شرکن کنندگان بانوی دانشجوی لبنانی بود که با بغضی بر گلو نشسته در فراغ رهبر جبهه مقاومت گفت: لبیک یا نصرالله و الموت اسرائیل لالایی کودکان لبنانی است.
زینب حنیه صبح امروز در همایش مادران مقاومت که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دختری از لبنان و پرورش‌یافته در روستایی هستم که شاید کوچک به نظر بیاید اما خیلی قشنگ است و در توصیف آن ناتوان هستم، در لبنان یکی از قلب‌های مقاومت متولد شدم، در آن‌جا انسان‌ها از لحظه اول تا آخر ندای هیهات من‌الذله را بر زبان دارند.
وی با اشاره به اینکه در لبنان کودکان و جوانان زیادی برای مقاومت خون دادند، افزود: از هر خانواده لبنانی بپرسید حوادث جبهه مقاومت را مانند دشت کربلا «ما رأیت الا جمیلا» زیبا می‌بینند.
این دانشجوی لبنانی با لحنی از بغض و مقاومت در فراغ رهبر جبهه مقاومت گفت: در روستای کوچک ما در لبنان لبیک یا نصرالله و الموت اسرائیل لالایی کودکان بود، هر شهیدی که پرپر می‌زد می‌گفتیم فدای چشمان سید نصرالله، آن سیدی که تمام زندگی خود را فدا کرده است و چشمانش معنای استراحت را بلد نبود و خواب بر چشم نداشت.
این دانشجوی لبنانی گفت: ما وقتی یک عزیز از دست می‌دادیم منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله می‌ماندیم و حالا دیگر آن صدای امیدبخش شنیده نمی‌شود.
حنیه بیان کرد: امروز به این‌جا آمدم تا بگویم ما بزرگی را از دست دادیم اما در راه خدا هیچ‌چیزی گم نمی‌شود گرچه او از بین ما رفته است ولی وجود شهید را هنوز حس می‌کنیم، امروز آمدم تا بگویم سید حسن نصرالله آسمانی شد ولی آسمان شد غزه و لبنان؛ سید حسن نصرالله به ما قول داده بود که می‌خواهد بین ما در مسجد الاقصی نماز بخواند، نمی‌توانم بگویم نمی‌خواند اما دلم برایش تنگ شده است.
وی گفت: سید حسن نصرالله صادق‌الوعد بود و هرگز قول خود را نمی‌شکند ما به پیروزی نزدیک می‌شویم و به صهیونیست‌های غاصب می‌گوئیم که نابودی شما نزدیک است.
این دانشجوی لبنانی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله عزیز دو وصیت داشت، تصریح کرد: یکی اینکه غزه را تنها نگذاریم و ما از اول کفن خود را پوشیدیم و مقاومت را کنار نمی‌گذاریم، وصیت دوم او این بود که سید علی خامنه‌ای عزیز را تنها نگذاریم.
حنیه ادامه داد: بعد از سلام و ادب و احترام به رهبری که تاج سرم است، شهادت برادر عزیزشان و پدر مهربان‌مان سید حسن نصرالله را تسلیت نمی‌گویم، چراکه همه ما سید حسن نصرالله هستیم، مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی که در خطبه به عربی و زبان قرآن خواندند حرف دلم را به عربی می‌زنم.
وی خطاب به مردم گفت: عزیزانم گریه‌های‌تان را جمع کنید برای اینکه قرار است به زودی خوشحالی خود را در مسجدالاقصی جشن بگیریم، پیروزی نزدیک و وعده الهی حق است.
استاندار گلستان با اشاره به بیانات معمار کبیر انقلاب گفت: ما حامی مظلومان غزه و لبنان هستیم و دربرابر ظلم به آنها نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.
علی‌محمد زنگانه در مراسم تجمع مادران مقاومت اظهار کرد: مگر می‌شود ما بگوییم مسلمانیم و ندای یک مظلوم را بشنویم و به آن پاسخ ندهیم.
وی بیان کرد: اگر بی‌تفاوت باشیم ما مسلمان نیستیم و این فرهنگی بود که امام راحل آن را فرمودند و نقش شما بانوان و مادران در این عرصه یک نقش بی‌بدیل است.
استاندار گلستان اضافه کرد: ما این نقش را در دفاع مقدس دیدیم اما اوج این نقش، نقش حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا است و یزیدیان فکر کردند پس از شهادت امام حسین(ع) آن اتفاقات در همان جا دفن می‌شود اما دیدید که رسالت حضرت زینب(س) باعث شد این واقعه در تاریخ ماندگار شود.
وی تصریح کرد: صلابت رهبر عزیزمان در نماز جمعه تاریخی دیدید و این صلابت و مقاومت و بصیرت کمک خواهد کرد که تومار صهیونیسم را در هم بپیچیم.
فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: رژیم صهیونیستی همچون ساختمان ۱۰ طبقه‌ای است که تَرک برداشته است، افزود: کافی است اسرائیل غاصب غلطی بکند و با پاسخ دندان‌شکن ملت ایران مواجه شود.
فرمانده سپاه نینوا گلستان، برخورداری از بصیرت و روحیه دشمن‌شناسی را در شرایط امروز جامعه ضروری دانست و گفت: ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن بصیر و هوشیار است و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تاریخی اخیر گواه این مهم است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان ،ملت ایران پیرو مکتب امام حسین(ع) است و هیچ‌گاه از مسیر جهاد و مقاومت دست برنمی‌دارد.
در حاشیه این مراسم از کتاب قاصدک های خاکریز رونمایی و از خانم زینب حمیه، دانشجوی لبنانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تجلیل شد.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مادران مقاومت ، تجمع مادران مقاومت ، حسینیه ثارالله گرگان، بزرگداشت سید حسن نصرالله
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا