شهدا برای دفاع از آبروی دنیای اسلام به میدان آمدند/ امروز مقاومت همچنان ادامه دارد
1403/07/22 - 11:19
تاریخ و ساعت خبر:
199068
کد خبر:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شهدا برای دفاع از آبروی دنیای اسلام به میدان آمدند/ امروز مقاومت همچنان ادامه دارد

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای افتخار آفرین میهن اسلامی و نیز شهدای نام آور محور مقاومت بیان کرد: سردار رستمعلی رفیعی آتانی عنوان کرد: شهدای عزیز برای دفاع از آبروی دنیای اسلام به میدان آمدند و امروز مقاومت همچنان ادامه دارد. شهید سردار نیلفروشان عزیز از جمله شهدای مقاومت است که در مسیر مقاومت به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - قزوین؛ بانوان انقلابی و ولایتمدار شهر قزوین در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات رژیم اسرائیل غاصب، در محل سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، به جهت تشکر و قدردانی از فرمانده سپاه استان حضور یافتند.
در این تجمع بانوان انقلابی قزوین با سر دادن شعار "سپاهی قهرمان، تشکر تشکر" حمایت و تشکر خود را از این مجموعه اذعان داشتند و با شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" انزجار خود را از استکبار جهانی و جنایات ضد بشری رژیم غاصب که هرروز موجب به شهادت رسیدن زنان و کودکان مظلوم و بی پناه غزه و همچنین لبنان می شود، اعلام داشتند.
سردار رستم‌علی رفیعی آتانی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شهر قزوین در تقدیر از سپاه پاسداران در اجرای عملیات صادق۲ گفت: تشکر می کنم از حس غرورانگیز انقلابی تان که از شب عملیات از استان، کل کشور و کل دنیا این اشتیاق را به میدان آوردید؛ آن چیزی که شب عملیات سپاه پاسداران به میدان آورد، آرزوی شهدا بود که آرزو داشتند در جبهه نبرد با اسرائیل حضور داشتند و عملیات وعده صادق ۲ تحقق بخشی از آرزوی شهدا در نبرد با استکبار است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای افتخار آفرین میهن اسلامی و نیز شهدای نام آور محور مقاومت بیان کرد: شهدای عزیز برای دفاع از آبروی دنیای اسلام به میدان آمدند و امروز مقاومت همچنان ادامه دارد. شهید سردار نیلفروشان عزیز از جمله شهدای مقاومت است که در مسیر مقاومت به شهادت رسید.
سردار رفیعی آتانی با اشاره به بخشی از خاطرات سردار شهید نیلفروشان اضافه کرد: شهید نیلفروشان در بخشی از خاطرات خود بیان کرد؛ من نوجوان بودم و هر زمان که پدرم در خصوص اسرائیل و جنایاتش صحبت می کرد از همان نوجوانی برای نبرد با اسراییل آرزو داشتم و شب گذشته با اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران، آرزوی شهید نیلفروشان نیز محقق شد.

وی ادامه داد: روزی که احمد متوسلیان به لبنان رفت و آرزو داشت که این نبرد نزدیک را با اسرائیل انجام بدهد امروز بخشی از آرزوی این اولیای الهی تحقق پیدا کرده است، دشمن در طول زمان خطاها و اشتباهاتی کرده که این نبرد را نزدیک کرد، ما به اندازه خطا و سبک مغزی دشمن میدان را باز و تاکتیک را انتخاب می‌کنیم و به سراغش می‌رویم.
وی افزود: دشمن در سه مقطع کنونی این خطاها را انجام داد؛ خطای اول او در شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بود؛ او تصور دیگری از شما در ذهنش داشت؛ شما در مقابله با این حادثه دردناک، عین الاسد را شخم زدید؛ خطای دیگر او این بود که کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق که محل مستشاران نظامی ما بود را بمباران کرد؛ دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن می‌گفتند که ایران از خاکش به شما نخواهد زد آن ها دوباره شما را نشناختند؛ آن ها همیشه در محاسباتشان نسبت به ملت ایران اشتباه می‌کنند. دشمن نقشه‌های خوبی می‌کشد؛ ولی در محاسبه اشتباه می‌کند حتی در ماجرای فتنه" زن زندگی آزادی" که در سال ۱۴۰۱ اتفاق افتاد.
سردار رستم‌علی رفیعی آتانی یادآور شد: مهمان ملت با اخلاق و مهمان نواز ایران را مورد هدف قرار دادند و او را در خاک ما به شهادت رساندند؛ بار سوم تنبیه سخت‌تر از بارهای قبلی است؛ وقفه‌ای به وجود آمد که از آن به خویشتن داری تعبیر کردند؛ اما خویشتن‌داری حدی داشت آن هایی که واسطه شدند؛ آن هایی که قرار بود در مدت خویشتن داری اهدافی را تامین کنند مثل همیشه دروغ گفتند و دروغگوها کم حافظه هستند؛ در فتنه ۱۴۰۱ دروغ‌های زیادی گفتند و اخباری منتشر کردند که امروز خودشان خجالت می‌کشند به آن اخبار مراجعه کنند.
وی ادامه داد: سردسته دروغگویان آمریکا و اسرائیل است؛ دوباره دروغ گفتند و باید جواب خود را دریافت می‌کردند؛ خویشتن داری، حدش همین اندازه بود که در این عملیات ۲۰۰ موشک شلیک شد؛ این نصرت الهی در برابر دشمنان قدرت شما را چند برابر نشان می‌دهد؛ عزم و اراده ملت ایران به رخ دنیا کشیده شد قدرت در ملت، مردم و شماست؛ ملت‌ها در دنیا هستند؛ اما ملت ایران نیستند؛ نیروهای مسلح زیادی در دنیا هستند؛ اما نیروی مسلح متکی به پشتیبانی مردم نیستند؛ ما ملت، اقتدار نیروهای مسلحمان را در رهبری بی بدیل امام عزیزمان داریم.
وی در پایان ابراز کرد: نیروی مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و غیره همه جمع شدند تا برای حفظ آبرو و قدرت ملت ایران این انتقام را بگیرند و به دشمنان پیغام دادیم که از خویشتن‌داری ما سوء استفاده کردید این موشک‌ها به سوی شما آمد؛ پس فهمتان را نسبت به ملت ایران اصلاح کنید. اگر پیام را دریافت نکنند انتقامی سهمگين تر از آن ها خواهیم گرفت؛ قدرت ملت بزرگ ایران برای همه قابل فهم است، در این عملیات دل مسلمانان عالم و خانواده شهدای جبهه مقاومت را خوشحال کردید چون مجاهد و متصل به خدای متعال هستید و خدا اثر عمل شما را تکثیر و منتشر می‌کند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان انقلابی، مقاومت، شهدا، حمله موشکی، قزوین
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا