ماهیت صهیونیستی «زن زندگی آزادی» افشا شد/ ویرانی یادگاری اینترنشنال برای مردم غزه
1403/07/23 - 12:54
تاریخ و ساعت خبر:
199125
کد خبر:

ماهیت صهیونیستی «زن زندگی آزادی» افشا شد/ ویرانی یادگاری اینترنشنال برای مردم غزه

زنان از جمله اقشار به شدت آسیب دیده جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه هستند یا خودشان اسیب دیده‌اند یا عزیزان و فرزندانشان آسیب دیده‌اند و هر دو هزاران درد و اندوه برای آنان به وجود آورده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - امیرحمزه نژاد : خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال که در غزه و ویرانه‌های این باریکه حضور یافته در فیلمی می‌گوید: «فکر کردم چه یادگادری می‌توانم برای مردم غزه به جا بگذارم» و شروع به نوشتن شعار «زن زندگی آزادی» بر روی دیوار ویرانه‌ای می‌پردازد که روزگاری خانواده‌ای درون آن زندگی می‌کرد و تا این حد خرابی احتمال دارد همه و یا اکثر اعضای آن شهید و مجروح شده باشند.
از یکسو این شعار نویسی نشان داد که ماهیت این نوع به اصطلاح جنبش‌ها صهیونیستی است و نتیجه آن جز ویران سازی نیست. از سوی دیگر به خوبی این موضوع مطرح می‌کند که تا چه میزان این چنین شعارهایی برای حمایت از زنان و کودکان آرامش و آسایش می‌آورد.
زنان از جمله اقشار به شدت آسیب دیده جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه هستند یا خودشان اسیب دیده‌اند یا عزیزان و فرزندانشان آسیب دیده‌اند و هر دو هزاران درد و اندوه برای آنان به وجود آورده است.
جنگ غزه آمار وحشتناکی در خصوص زنان و کودکان دارد. از ۷ اکتبر سال گذشته، هر ساعت دو مادر در غزه کشته می‌شوند.
در طول یک سال گذشته، رژیم صهیونیستی ۴۱ هزار و ۹۰۹ نفر در نوار غزه را به شهادت رساند که ۶۰ درصد آن‌ها زن و کودک هستند.
یونیسف گزارش داده است که حداقل ۱۷ هزار کودک در بحبوحه درگیری‌ها یتیم یا از والدین خود جدا شده‌اند.
حدود ۱۵ هزار زن باردار در آستانه قحطی در غزه‌اند. تا ۲۴ سپتامبر، ۲۰۲۴ حداقل ۱۰ هزار و ۳۱۰ دانش آموز و ۴۱۰ معلم مدرسه کشته، بیش از ۱۹ هزار و ۱۱۰ دانش آموز و دو هزار و ۴۱۰ معلم مدرسه، زخمی و حداقل ۱۹ هزار دانش آموز در غزه آواره شده‌اند.
براساس گزارش مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل (UNOSAT) فقط بین ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تا ۳۱ مه سال جاری (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) ، رژیم صهیونیستی حدود ۵۵ درصد (یا ۱۳۷۲۹۷ سازه) در غزه را تخریب یا ویران کرده است. همان سازه‌های ویران شده‌ای که خبرنگار اینترنشنال بر روی یکی از آن‌ها شعار زن زندگی آزادی نوشت.
ماهیت صهیونیستی این رسانه و آن شعار به خوبی مشخص است و راه آورد آن ویرانی است که بیش از پیش برای مردم دنیا ملموس است.
این شعار به عنوان یک یادگاری ویران کننده در ویرانه‌های غزه می‌ماند تا به خوبی مشخص شود که نتیجه نقشه‌هایی که صهیونیست و آمریکا برای کشورهای دیگر می‌کشند، چیست.
اخیرا یکی از خوانندگان لس آنجلسی طی سخنانی در یک کنسرت مطرح کرد که «در کوله بار سربازان بیگانه برای کشورهای دیگر آزادی وجود ندارد» . غزه مثال بارز این ماجراست و پاسخ درست این است که ویرانی ارمغانی است که نتیجه کوله بار پر از تسلیحاتی است که سربازان بیگانه به دوش گرفته‌اند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
غزه ، جنایات صهیونیسم ، زنان و کودکان غزه، ماهیت صهیونیست ، زن زندگی آزادی ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا