اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا در مشهد آغاز به کار کرد
1403/07/25 - 11:35
تاریخ و ساعت خبر:
199205
کد خبر:

اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا در مشهد آغاز به کار کرد

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع)گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا با رویکرد تولید پوشاک ایرانی اسلامی در مشهد آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - رویا حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز از خراسان رضوی، با بیان اینکه اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا با رویکرد تولید پوشاک ایرانی اسلامی آغاز به کار کرد،اظهار کرد: هنرمندان بسیاری در استان خراسان رضوی در زمینه طراحی دوخت داریم که با ذوق و سلیقه ایرانی وبا اصالتی که زنان خراسانی در این حوزه هنری دارند می‌توانند طرح‌های ایرانی اسلامی فاخر تولید کنند.

وی با بیان اینکه مهم است در شهر مذهبی و زائر پذیر مشهد مدل‌های اسلامی به تولید انبوه برسد، تصریح کرد: مشهد به عنوان قطب تولید پوشاک در کشور میتواند صاحب اثر باشد و متناسب با ذوق و سلیقه و هنر ایرانی و شئونات اسلامی تولید اثرداشته باشند وشاهد تولید انبوه این آثار زیبا باشیم که بانوان بتوانند به راحتی به پوشاک اسلامی بانوان دسترسی داشته باشند، لذا انتظار داریم که تولید کنندگان حمایت لازم انجام دهند تا این آثار به تولید انبوه برسد.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع)گفت:شمسا به معنی شبکه مد و لباس سالم ایرانی اسلامی در چهار سطح دانش آموزی، دانشجویی، ویژند‌ها و آزاد برگزار شد حدود ۴۵۰ اثر و طرح به دبیرخانه رسید که از بین آنها ۳۵ اثر برگزیده شد.
بتول صمدی، دبیر اجرایی اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا«شبکه مد و پوشاک اسلامی و ایرانی» در حوزه طراحی و دوخت لباس فاخر ایرانی، اسلامی خراسان رضوی، نیز در گفتگو با خبرنگار ما، بیان کرد: این نمایشگاه در چهار بخش "ویژندها، آزاد، دانش آموزی و دانشجویی" در ۲ قالب ارایه اثر دوخت مانتو و ارائه طرح آغاز به کار کرده است.

وی تصریح کرد: ثبت نام جشنواره ۳۰ تیر آغاز و تا دهم مرداد ادامه داشته و مهلت ارسال آثار نیز تا ۳۰ شهریور بود.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره فرهنگی هنری شمسا، مشهد، اولین جشنواره هنری شمسا، مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی ، رویا حیدرزاده
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا