آزادی زنان و مادران زندانی جرائم غیر عمد در اعیاد شعبانیه
1400/01/18 - 21:02
تاریخ و ساعت خبر:
99491
کد خبر:
رئیس بسیج جامعه زنان در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

آزادی زنان و مادران زندانی جرائم غیر عمد در اعیاد شعبانیه

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: ۶۷ نفر از مادران و بانوان جرائم غیر عمد، همزمان با اعیاد شعبانیه و در پویش «مادر می‌آید» آزاد شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پویش جدید این سازمان برای آزادی مادران زندانی گفت: یکی از اقدامات اخیر بسیج جامعه زنان تلاش برای آزادی زنان و مادران زندانی جرایم غیرعمد بوده است. به همین منظور نیز پویش «مادر می‌آید» از چندین ماه پیش آغاز شد و همچنان نیز این پویش ادامه دارد.
بیابانی ابراز داشت: در این پویش سازمان بسیج با همکاری خیرین و مردم اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی و برای آزادی این دسته از بانوان اقدام می‌کند.
وی در خصوص اولویت بندی برای آزادی بانوان زندانی تصریح کرد: اولویت ما آزادی بانوان سرپرست خانوار، مادران و سپس زنان جرایم غیر عمد است تا بتوانیم با بازگشت این عزیزان به کانون خانواده موجب تحکیم بنیان این نهاد شویم.
رئیس بسیج جامعه زنان ابراز داشت: همزمان با اعیاد شعبانیه نیز موفق شدیم تعدادی از بانوان را آزاد کنیم این اقدام با کمک خیرین، مردم و بسیج جامعه زنان و با تسویه بدهی‌های این افراد انجام شد.
بیابانی تصریح کرد: در مرحله قبل ۶۸ مادر جرایم غیرعمد و جرایم مالی آزاد شدند و در اعیاد شعبانیه نیز شماری از این بانوان به کانون خانواده بازگشتند.
وی با بیان اینکه پویش مادر می‌آید همچنان ادامه دارد ابراز داشت: این دسته از بانوان زندانی افراد با آبرو و کسانی هستند که اغلب جرایم آنها مالی بوده و به دلیل مشکلات اقتصادی به زندان افتاده‌اند. به علاوه اغلب آنها که توسط بسیج جامعه زنان شناسایی شده‌اند، افراد مؤثر و مفیدی در جامعه بوده و برخی از آنان بانوان سرپرست خانوار و کارآفرینی بودند که به دلیل شرایط اقتصادی با مشکل مواجه شده و راهی زندان شده‌اند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، مادر، زنان زندانی،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا